أيمن بهجت قمر يكشف عن أغنية ;محمول; عمرو دياب
نشر الشاعر والكاتب أيمن بهجت قمر كلمات أغنيته الجديدة "مين فينا بقى فاهم حاجه"، والتي أعلن النجم الكبير عمرو دياب عن نيته تقديمها في ألبومه الجديد.

وكتب قمر عبر صفحة على موقع التواصل الاجتماعي Facebook كلمات الأغنية بالكامل والتي تقول:

"مين فينا بقى فاهم حاجة ..كداب اللي يقول انا فاهم ..ماهو لو فعلاً كده يا حبيبي ..كان أولى نعرف نتفاهم ..والله انا رأيي ان دي أوهام..واللي انا شايفُه ده أي كلام..وأنا مش هعمل نفسي ملاك..بصراحه كلنا بِنساهِم..كان أولى نعرف نتفاهم..مين فينا الغلطان في التاني..كلنا سوا ده حسب معرفتي..واحد مابيسمعش وواحد..مش فاهم وعمال يفتي..والله انا رأيي ان دي اوهام..واللي انا شايفه ده اي كلام..روحوا اسألوا كام واحد آسى..كام واحد م الفرح اتحرموا..ويا خوفي لو واحد شايل..والتاني يبطل يحترمُه..والله انا رأيي ان دي أوهام..واللي انا شايفه ده أي كلام".



ويعود موضوع الأغنية الجديدة لحفل عمرو دياب الأخير الذي أقيم في جولف بورتو مارينا، حين أمسك "الهضبة" بهاتفه المحمول خلال الحفل، ليرسل له أيمن بهجت قمر كلمات الأغنية في رسالة نصية، ويلقيها دياب على جمهوره في الحفل.

جدير بالذكر أن أيمن قدم في رمضان 2012 عدد من تترات أعمال رمضان، منها تتر "9 جامعة الدول" غناء محمد حماقي وبطولة خالد صالح، و"الخطوط الحمراء" غناء محمد فؤاد وبطولة أحمد السقا، و"البلطجي" غناء ماجد المهندس وبطولة آسر ياسين، "عرفة البحر" غناء طارق الشيخ وبطولة نور الشريف، "الزوجة الرابعة" غناء وائل جسار وبطولة مصطفى شعبان، "فيرتيجو" غناء حسين الجسمي وبطولة هند صبري، "حكايات البنات" غناء نانسي عجرم وبطولة صبا مبارك، و"حسن التنين" بطولة وغناء أحمد الفيشاوي.

0 comments

إرسال تعليق

Roua Nazar Clips on Facebook